Hahah :D This is end of story. Mut on sekotettu johonkin toiseen, vissiin täysin samanlaiseen tyyppiin kuin minä. Se ei oo hyvä asia! Miten kaks ihmistä voi muistuttaa näin paljon toisiaan? Anteeksi!! Sain juuri tietää, että joku tyyppii on käyttäny monta vuotta netissä nimeä Diamonds ja nyt otin tämän nimen ja olen aivan saman kaltainen kuin hän. Tää blogi jää nyt tähän. Olen pahoillani Dia, saat nimesi takaisin. Vaikka eihän se sun nimi oo, mutta on fiksumpaa, että mää vaihdan nimee ku oot käyttäny kyseistä nimeä jo monta vuotta :))

Siis joo,  mä en oo se Diamonds joka asuu Seinäjoella ja on melkee samanlainen kuin mä. Mä ite asun Oulussa, enkä halua että mua sekotetaan kenenkään muuhun :DD Hajosin aika pahti kun sain tietää, että tää toinenki Diamonds on menossa syyslomaksi veljensä luo ja on saman ikäinen kuin minä.

Mut bye bye everyone! See you later!